Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2011-12-10

Uppstart eller julkampanj

José har använt FP kampanjcykeln

José tillsammans med två andra kamrater, lyssnar på barnet.

José delar ut julpåsar i Lidingö centrum

Idag gick ett antal Lidingö folkpartister ut och pratade med lidingöborna. Jag var med och ville också påverka. Jag blev medlem i FP Lidingö. Vi delade ut julpåsar och småpratade om politiken i vår kommun. Det var trevligt att kunna lyssna på vad lidingöborna tycker om sin kommun. Jag var glad att presentera mig, som ny inflyttad i kommunen, men också som intresserad och engagerad i utvecklingsarbetet i kommunen. Jag kände att det blev en bra uppstart i den nya kommunen. Jag har många tankar kring Lidingö. Förändring, rättare sagt förbättring måste ske på Lidingö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar