Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2010-09-20

Alliansen vann igen

På väg mot vallokalen.


Här röstade jag.

Vår affisch med mina kollegor Mathias och Anita.

Jag röstade igår. Jag är stolt över att jag igen deltagit i valkampanjen. Folkpartiet och Alliansregeringen vann igen. Det är därför jag kampanjade. Socialdemokraterna och dess koalition blev förlorare. Det var bra. Stort tack till mina kampanjkollegor som deltagit i kampanjarbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar