Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2010-08-02

25 patrioter

Idag hade jag sista genomgången om kampanjteknik. Mina vänner vill hjälpa mig i kampanjarbetet. Jag hade de senaste veckorna genomgångar i fyra kommuner Norrköping, Linköping, Mjölby och Motala.

Sammanlagt träffade jag tjugo fem personer" patrioter", vilka är dels folkpartister och dels våra sympatisörer. Länet är stort och uppdraget att kampanja är större. Jag behövde hitta patrioter som kampanjar åt och tillsammans med mig.

Aktuella frågor i länet, i Sverige och internationellt följer jag ständigt. Demokratin och marknadsekonomin borde stärkas, med inslag av större individfrihet, mänskliga rättigheter för romer måste vara en självklarhet och framför allt rättvisa måste sättas i främsta rummet i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar