Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2009-10-28

Ett nytt jobb, ett nytt steg

Jag kom hem precis nu. Nu har jag valt att bryta mina normala mönstren.
Först började jag i måndags med ett nytt jobb på ungdomsstyrelsen. Ett nytt arbetsområde, nya arbetskollegor, en ny stad, många nya första intryck m.m.

Ett nytt steg tog jag när jag deltog i kandidatpresentation ikväll.
Jag kandiderar till kommunfullmäktige och landstinget. Jag har idéer och vision med den politik jag vill föra och åstadkomma resultat.

Det var trevligt att lyssna på de andra kandidaterna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar