Välkommen till min blogg
Välkommen till min blogg
Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.
Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.
Dessa saker kämpar jag för.
Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.
Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.
Dessa saker kämpar jag för.
2014-05-12
Jag vill vara med
Folkpartiet hade igår sin valupptakt. Jag var med och hunnit utbyta tankar med kamraterna, vilka är alla taggade att vinna valet. En av dem var integrationsministern Erik Ullenhag. Jag är på väg mot Bryssel, berättade jag för honom: Han svarade... jag vill också ha dig i Lidingö kommunfullmäktige.
2014-05-10
EU-kampanj idag
2014-05-08
Röstningen har börjat
2014-04-29
1 månad kvar
2014-01-24
Den 18:e



Resultatet från FPs provval till Europaparlamentet är klart. Jag vill tacka alla som har röstat på mig. Jag står på plats 18 på den nationella listan.
Du ska veta att jag fortsätter samla förutsättningar, för att driva en rolig, och intensiv personsvalskampanj. Jag kollar nu på tröjan, flygbladen och bilen.
Jag ser fram emot ett gemensamt arbete för att vinna Europaparlamentsvalet.
2013-11-29
Jag ställer upp till Lidingö kommun, 9:e plats
Jag har accepterat, att kandidera till kommunvalet på Lidingö, eftersom jag tror att jag kan påverka det som händer i den här kommunen.
2013-10-29
Äntligen 44:e plats
Jag har väntat på att se vilken plats blir min på riksdagslistan för Stockholm.
Valberedningen har funnit och tilldelat mig plats 44. Det är nu klart för mig,
att personvalskampanjen är den som kommer att ta mig till riksdagen.
En del vänner och kollegor avser vara med och kampanja tillsammans med mig.
Det uppskattar jag.
Valberedningen har funnit och tilldelat mig plats 44. Det är nu klart för mig,
att personvalskampanjen är den som kommer att ta mig till riksdagen.
En del vänner och kollegor avser vara med och kampanja tillsammans med mig.
Det uppskattar jag.
Etiketter:
José och 44:e plats,
Riksdagsvalet 2014
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






