Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2009-10-21

Besök i Motala

Trots jag hade en bra arbetsdag, men det kom också bekymmer. Efter cirka 8 timmar tjänstgöringen på min arbetsplats åkte jag till Motala.

Jag skulle besöka två föreningar och prata om politiken. Finns det någon verklighet som stämmer med den förda politiken i Sverige?

Innan jag kom dit, fick min bildäck en rejäl punktering. Ensam och i mitten av träden och små skogar. Hjälp! Det fick jag inte.

Jag fick byta däck, det var så kallt, tur att jag hade med mig chocka tröjor och vantar. Det gick och jag fortsatte min resa.

Väl framme blev det ett lyckat besök med många tankeutbyte och nya goda idéer. Tack för folkpartister från Motala bl.a. Kjell Fransson som varit med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar