Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2009-10-22

Åby blev kampanjfront.

Ikväll har jag tillsammans med några folkpartister kampanjat i Åby.
En mindre stadsdel som tillhör Norrköpings kommun och ligger lite vid sida av.

Folkpartiet tänker också på Åbyborna. Här finns ett lokalt behov av att ha ett fungerande brandförsvar. Vi gick runt bland villorna och delade ut flygblad direkt till brevlådor.

Det som är bra, är att FP bryr sig om Åby. Jag var nöjd för att jag fick vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar