Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2010-09-13

Mötet i kyrkan



Under hela valkampanj ( som jag börjat strax efter förra valet 2006) har jag ägnat mycket tid att besöka föreningar, moskéer, enskilda organisationer, arbetsplatser. I alla dessa platser hade jag samtal om politiska frågor som är specifika för dessa organisationer.

Igår, söndag, deltog jag i Gudstjänsten i Syrianska kyrkan i Brånnestad. Härligt att träffa härliga människor! Därefter blev jag glad att sitta bland medlemmar och prata även om politik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar