Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2011-01-28

Jag blev omvald


Deltagare i årsmötet håller engagerade diskussioner. José Kimenga, sitter fram.

Årsmötes presidium Thomas och Johan.

Liberal Mångfald Östergötland (LMÖ) hade sitt årsmöte i tisdags. Diakon Jan, pratade om samexistens och berörde vikten av att kunna respektera mänskliga rättigheter, och ge vare och en möjlighet att vara samhällsbyggare.

Årsmötet beslutade att välja mig igen, som ordförande. Jag tackar för förtroende.
LMÖ har i sin handlingsplan 2011, prioriterat arbete med politiska träffar med andra samhällsorganisationer och aktivt intervenera i samhällsdebatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar