Välkommen till min blogg

Välkommen till min blogg

Jag är politiker som arbetar för att fördjupa demokratin i Sverige. Min grund övertygelse är att alla i Sverige ska få samma möjligheter och ingen diskriminering får förekomma.

Trygghet och grundvärderingar som vilar på en socialliberal politik kan vi inte kompromissa med.

Dessa saker kämpar jag för.

2010-08-06

Kampanj i Skänningen

I onsdags var det dags att kampanja på Skänningenmarknad. Flertal besökare kom från flera håll i länet och landet. Det som var glädjande, var att även nya "patrioter", dem som hjälper mig, kom och delade flygblad. Det blir ett tillfälle att praktiskt använda sina förvärvade kunskaper om kampanjteknik. De har lyckats.

Därefter åkte teamet till Mjölby där jag pratade med somalier om vikten av egen organisering och makt att förändra genom att gå och rösta. Det som är positivt är att vi fick positiva respons från medborgarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar